علویون

علویون

علویون فاز 5 اندیشه
علویون

علویون

علویون فاز 5 اندیشه

این رزمایش تمرینی است برای فتح بیت‌المقدس

سردار محمدرضا نقدی عصر دیروز در بازدید از رزمایش الی بیت المقدس ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج گفت: دنیا امروز به واسطه روحیه بسیجی و وجود تفکر بسیجی در جمهوری اسلامی ایران، شاهد پیروزی های ملت ما است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت ایران 36 سال است که در انواع جنگ های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و مذهبی به پیروزی می رسد اظهار داشت: امروز چشم امید مستضعفان جهان به شما بسیجیانی است که تمام قد در برابر استکبار و زورگویان دنیا ایستاده اید.

وی خطاب به نیروهای حاضر در میدان رزمایش گفت: اگر امروز شما بسیجیان عزیز در قالب گردان های امام حسین (ع)، امام علی(ع) و امام هادی(ع) و بیت المقدس قرار گرفته اید به این معناست که شما با غسل شهادت آماده حرکت به سوی قدس اشغالی و نابودی رژیم صهیونیستی هستید.

یقینا بسیجیان ما با تاسی از امیرالمومنین علی(ع) با دفاع از مردم مظلوم جهان به پا می خیزد. سردار نقدی با اشاره به درخواست های متعدد بسیجیان برای اعزام به سوریه و عراق بیان کرد: امروز بسیاری از شما بسیجیان از ما درخواست دارید برای دفاع از حرم ائمه اطهار راهی سوریه و عراق شوید و البته آن روز دور نخواهد بود و شما باید خود را برای از بین بردن تکفیر در منطقه آماده کنید.

وی ادامه داد: این رزمایش ها نیز برای افزایش سطح آمادگی شما عزیزان طراحی و اجرا می شود. امروز خبر بسیجیان در عراق و سوریه لرزه بر اندام داعش و تکفیری می اندازد.

وی در پایان با تاکید بر اطاعت پذیری بسیجیان از اوامر امام خامنه ای گفت: دشمن این ولایت مداری شما را در این رزمایش ها با نظم و قدرت تاکتیکی شما خواهد دید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.