علویون

علویون

علویون فاز 5 اندیشه
علویون

علویون

علویون فاز 5 اندیشه

میلاد با سعادت ختمی مرتبت آبروی خلقت رسول رحمت ابولقاسم محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) مبارک باد

به اتفاق علمای شیعه ،در این روز ، هنگام فجر روز جمعه در مکه معظمه ولادت با سعادت حضرت سیدالانبیاء محمد مصطفی«صلی الله علیه و آله»واقع شده است.ولادت آن حضرت با سلطنت انوشیروان عادل مقارن بود و در آن سال اصحاب فیل هلاک شدند.«تاریخ الموالید:ص5 و مصباح المتهجد:ص733 و تهذیب الاحکام:ج6ص2 و ....»
نام آن حضرت محمد«صلی الله علیه و آله»و کنیه ایشان ابوالقاسم است. نام پدر آن حضرت عبدالله،و نام مادر ایشان آمنه بنت وهب است.«اعلام الوری ج1ص43-45و کشف الغمه ج1 ص15»
در هنگام ولادت ،نوری از پیشانی آن حضرت لامع بود و بوی مشک از ایشان ساطع می گشت.نوری در آن شب از سمت حجاز ساطع شد و در تمام عالم منتشر گردید.تخت پادشاهان سرنگون شد،و همه آنان در ان روز لال بودندو نمی توانستند سخن بگویند.
ملائکه مقرب و ارواح اصفیای پیامبران در هنگام ولادت ان حضرت حضور یافتند، و رضوان خازن بهشت با حوریان نازل شدند،و ابریقهاو تشت از طلا و نقره و زمرد بهشت حاضر کردند و برای حضرت آمنه شربت ها از بهشت آوردند که او بیاشامد. ان حضرت را بعد از ولادت به آبهای بهشت غسل دادند و به عطرهای فردوس معطر کردند.«حق الیقین ص27»
معجزات ولادت پیامبر«صلی الله علیه و آله»
در روز ولادت آن حضرت هر بتی که در هر جای عالم بود به رو رد افتاد و چهارده کنگره از ایوان کسری فرو ریخت. دریاچه ساوه که آن را می پرستیدند خشک و بدل به نمک زار شد.در وادی ساوه که سالها بود کسی آب در آن ندیده بود آب جاری شد.آتشکده فارس که هزار سال خاموش نشده بود، در شب ولادت آن حضرت خاموش شد.علم کاهنان و سحر ساحران باطل گردید،و طاق کسری از میان به دو نیم شد که تا امروز نمایان است.«امالی صدوق ص 361-360 و حلیه الابرار ج1 ص23 و بحارالانوار ج 15ص 257و.....»
هنگام ولادت آن حضرت این ندا از آسمان شنیده شد جاءالحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا«سوره اسراء آیه 81 و بحارالانوار ج 15ص274و... »
خصوصیات حضرت«صلی الله علیه و آله»
هرگز مگس بر بدن آن حضرت نمی نشست.هرگاه چشم مبارکش خواب بود دلش بیدار بود،و میدید و میشنید،چنانکه در بیداری میدید و میشنید.حضرت از قفای خود چنان میدید که از پیش رو میدید.
بر هر حیوانی که سوار میشد هرگز پیر و لاغر نمیشد.آن حضرت حماری به نام یعفور داشتند. هر زمانی که فرماان میداد فلان مرد را حاضر کن ،به در خانه اش میرفت و سر بر در میکوفت و به اشاره او را حاضر می ساخت.«قلائدالنحور ج ربیع الاول ص110-112»
از خصوصیات ولادت پیامبر «صلی الله علیه و آله»آن بود که ختنه کرده و ناف بریده و پاک از آلایش خون وغیره متولدشد.همچنین در وقت ولادت از پا به زیر آمد نه از سر. هنگام ولادت رو به کعبه به سجده افتاد وچون سر از سجده برداشت دست به سوی آسمان بلند کرد و به وحدانیت خداوند و رسالت خود اقرار نمود، وسپس نوری از او ساطع گردید که مشرق و مغرب عالم را روشن نمود.«حق الیقین ص26»
معجزات حضرت«صلی الله علیه و آله»
پیامبر معجزات بسیاری داشت که از جمله آنها نمونه هایزیر است.
1.مستجاب شدن دعای ایشان در زنده شدن مردگان و بینا شدن کوران و شفا یافتن بیماران
2.سخن گفتن ان حضرت با حیوانات
3.آگاهی بر همه لغات و قدرت بر سخن گفتن به همه آنها
4.مهر نبوت بر پشت مبارکش جای گرفته بود و نور ان بر نور آفتاب زیادتی می کرد.
5.آب از میان انگشتان مبارکش جاری شد، به قدری که جمعی سیراب شدند.
6.سنگریزه در دست مبارکش تسبیح می گفت، و مردم می شنیدند.
7.وجود مقدسش در آفتاب سایه ای نداشت.
8.هرگاه آب دهان مبارک به چاهی می افکند در آن چاه برکت به هم می رسید و پر از آب می شد. آب دهان مبارک را به هر صاحب دردی می مالید شفا می یافت.
9.دست مبارک آن حضرت به هر طعامی که می رسید با برکت می شد و از آن طعام جماعت کثیری را سیر می کرد.
10.هر گاه بر زمین نرمی راه میرفت جای پایش نمی ماند .
روز ولادت آن حضرت روز شریف و با برکتی است که از قدیم الایام صالحین از آل محمد«صلی الله علیه و آله و سلم» حرمت آن را نگاه داشته اند، و حق آن را ادا کرده و روزه گرفته اند.کسی که روز 17 ربیع الاول را روزه بگیردخداوند متعال ثواب یکسال روزه را به او می دهد. در این روز صدقه دادن و زیارت مشاهد مشرفه و انجام خیرات و مسرور کردن اهل ایمان مستحب است.«مسار الشیعه ص30»
ولادت امام صادق«سلام الله علیه»
در17 ربیع الاول سال 83 هجری ولادت با سعادت امام جعفر صادق«سلام الله علیه»در مدینه منوره اتفاق افتاده است.«مناقب آل ابیطالب ج4 ص280 و بحارالانوار ج 47ص 194»
نام مبارک آن حضرت جعفر وکنیه شریفش ابوعبدالله و لقب نورانی حضرت،صادق است.پدر بزرگوارش امام محمد باقر«سلام الله علیه» ،و مادر گرامی ان حضرت ام فروه است، که امام صادق«سلام الله علیه»درباره ایشان میفرمایندمادرم از بانوان با ایمان و پرهیزکار و نبکوکار بود،و خدا نیکوکاران را دوست دارد»«کافی ج 1ص 472 و بحارالانوار ج47ص 7»
امام صادق «سلام الله علیه» هفت پسر و چهار دختر داشتند که عبارتند از :امام موسی کاظم«سلام الله علیه»،اسماعیل، عبدالله، محمد دیباج، اسحاق، علی عریضی،عباس ،ام فروه ،اسماء و فاطمه«.«مناقب آل ابیطالب ج4 ص280»
در شمایل آن حضرت گفته اند :آن حضرت میانه قد و افروخته رو و سفید بدن و کشیده بینی و موهای ایشان سیاه و مجعد و بر گونه ایشان خال سیاهی بود«مناقب آل ابیطالب ج4 ص280 و بحارالانوار ج 47 ص 9»

شکایت «یالثارات» از جنتی...

شکایت «یالثارات» از جنتی

شکایت «یالثارات» از وزیر ارشاد به اتهام نشر اکاذیب و توهین اعلام وصول شد.
به گزارش فرهنگ نیوز ،  روابط عمومی هفته نامه یالثارات الحسین اعلام کرد که مقارن ظهر روز چهارشنبه 25دی ماه،هفته نامه یالثارات الحسین شکایت خود از علی جنتی را به دادسرای عمومی وانقلاب تهران تسلیم کرد.
 
این شکوایه که با اتهام نشر اکاذیب و توهین، علیه وزیر ارشاد دولت یازدهم  در دادسرای فرهنگ و رسانه طرح  گردیده است توسط شعبه 4 بازپرسی این دادسرا اعلام وصول گردید.
 
 این روابط عمومی در ادامه عنوان کرده که علی جنتی وزیر ارشاد مورخه22 دی ماه سال جاری طی جریان بازدید از خبرگزاری ایرنا ، در مقام بیان علل توقیف هفته نامه یالثارات الحسین(ع) به جای آنکه حسب وظیفه قانونی و شرعی خود به ذکر علل و موارد مصوب درجلسه هیئت نظارت بپردازد ، برخلاف اخلاق اسلامی و مخالفت آشکار با اصول و موازین و بانقض صریح قانون ، اقدام به توهین و نشر مطالب خلاف حقیقت و اکاذیب علیه این هفته نامه نموده بود.
 
نام برده که فقط حق داشت نهایتاً علل مندرج درصورت جلسه هیئت محترم نظارت بر مطبوعات را به عنوان چرایی و اطلاع رسانی علت توقیف این هفته نامه به اطلاع عموم برساند با استفاده از لفظ موهن «لمپنیسم» در وصف ادبیات یالثارات الحسین (ع) گفته بود: «هرکسی که این هفته نامه را بخواند عادلانه می تواند قضاوت کند که این هفته نامه در شان جمهوری اسلامی نیست.»
 
در بخشی از شکایت هفته نامه یالثارات از علی جنتی و در رد سخنان وی آمده است:« هفته نامه یالثارات الحسین 20 سال است پایمردانه در راستای عمل به فریضه  امر به معروف و نهی از منکر به دفاع از مبانی انقلاب و نظام اسلامی عزیز پرداخته و همواره گروه نویسندگان این هفته نامه  ، قلم را درحیطه ی قانون به دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب و تداوم طریقت شهیدان انگاشته اند، خاصه که 2 صفحه آخر هفته نامه به شکل ثابت اختصاص به موضوع مهم موخر داشته است ، لکن آقای وزیر چنین خط مشی ای را که بررسی سابقه آن برای همه به سادگی میسر است  را با واژه «لمپنیسم» توصیف نموده و با کاربرد عبارات «سطح بسیار سخیف و زشت» به این هفته نامه توهین آشکار نموده است.
 
در بخش دیگری از این شکوایه آمده است :«مضاف بر این کاربرد عبارت «ادبیات بسیار سخیف و زشت» عطف به واژه «لمپنیسم» سبب تشویش اذهان عمومی مخاطبان خبرگزاری «ایرنا» که تاکنون هفته نامه یالثارات الحسین را مطالعه نکرده اند می گردد. ایضا ً مسؤولین و مقامات و قضات محترم را نیز از نظر ذهنی مشوش می سازد.چنانچه براساس اظهارات آقای جنتی به اذهان این طور متبادر می گردد که یک «لمپن» با استعمال ادبیات «بسیارسخیف و زشت» به هتاکی و استعمال الفاظ رکیکه و فحاشی عامیانه در قالب انتشار یک هفته نامه پرداخته است.حال آنکه هیچگاه هیچ یک از نسخ «یالثارات الحسین» از حیطه ادب مطالب خارج نبوده چه رسد به ادعای کذب «فحاشی» که آقای وزیر(مشتکی عنه) آن را به ادبیات رایج هفته نامه نسبت داده است !.»
 
همچنین «یالثارات» درخصوص اثبات تحقق وارتکاب جرم توهین ازسوی مشتکی عنه علیه این هفته نامه و البته هیئت تحریریه آن به استناد مصاحبه مشتکی عنه درخبرگزاری ایرنا به شماره  80990868 (3767879)استعمال عبارت «لمپنیسم» مصداق بارز استعمال الفاظ رکیکه دانسته و در توضیح آن آورده است :
 
«می دانیم شخص «لمپن» یا همان «لات» به زبان فارسی به فردی می گویند که هرگونه قیدوبند شرعی واخلاقی نسبت به خودش، خانواده اش و جامعه ندارد. که استفاده از این لفظ در وصف هفته نامه یالثارات الحسین فی الواقع حداعلای استعمال رکیک ترین وموهن ترین لفظ خطاب به یک فرد و شخص اعم از حقیقی (هیئت تحریریه) وحقوقی(هفته نامه بعلاوه اشخاص حقیقی قلم زن درآن) می تواند باشد خصوصاً که ازسوی شخصی در حد وزیر در یک خبرگزاری رسمی این استعمال نهایت وهن آوری را برای مخاطب داشته و مصداق بارز ماده 608 قانون مجازات اسلامی است .»
 
یالثارات درخصوص اتهام ارتکاب جرم نشراکاذیب توسط جنتی در شکوایه خود آورده است:ادعای کذب و خلاف حقیقت توهین به مقامات از طریق هفته نامه ، انتساب جملات خلاف که اذهان عمومی ، مقامات و مسؤولین رسمی را مشوش سازد و بلاخره نسبت دادن تلویحی ادعای کذب و خلاف حقیقت جعل خبر، خبر ساختن ، وابسته بودن و هدایت از ناحیه مجهول و... که حکما ًخواننده با ادراک از موضوع مصاحبه که درباره هفته نامه یالثارات الحسین است دچار تشویش خواهد شد ، این مسئله را مصداق بارز ماده 698 قانون مجازات اسلامی است که به دوشکل اظهار اکاذیب ونسبت خلاف حقیقت به هفته نامه است  می نماید که آقای جنتی به دفعات و به شکل صریح و تلویحی مرتکب آن گردیده است .»

هجمه گازانبری به مجلس...

هجمه گازانبری اصلاح‌طلبان، کارگزاران و دولت به مجلس نهم

بررسی روال هجمه های به مجلس شورای اسلامی، نشان از یک واقعیت و پشت پرده هایی دارد که حاکی از تبلیغات زود هنگام اصلاح طلبان، کارگزاران و حامیان دولت برای مجلس دهم و به انحصار درآوردن آن است.

به گزارش فرهنگ نیوز، هجمه‌ها به مجلس نهم که رویکرد متفاوتی با دولت یازدهم دارد، پس از سخنان سعید حجاریان کلید خورد.

القای «سیاسی کاری» و اظهار نظر درباره « تغییر مسیر آینده» پارلمان، خطی است که این روزها اصلاح‌طلبان و دولتی‌ها با اهداف مشترک آن را پیش می‌برند و سعی دارند هزینه انتقاد از دولت را به شدت افزایش دهند؛ مسیری که لازمه آن ورود زودهنگام به مسائل انتخاباتی برخلاف رویکرد مقام معظم رهبری است.

* رهبر انقلاب: ورود زودهنگام به بحث‌های انتخاباتی را اصلاً را تأیید نمی‌کنم

رهبر معظم انقلاب 24 مهر 91 در دیدار بسیجیان ضمن رد کامل ورود زودهنگام برخی به عرصه‌ انتخابات تأکید کردند: «انتخابات نزدیک نیست، ولی برخی از همین حالا وارد این عرصه می‌شوند که اصلاً این مسئله را تأیید نمی‌کنم، زیرا هر چیز باید در جای خود و وقت خود انجام شود».

* از انحلال تا تغییر ریل مجلس آینده

اما عبور از مجلس نهم و ورود به مباحث انتخاباتی مجلس از چه زمانی کلید خورد؟ پس از اینکه سعید حجاریان در گفت‌‌وگو با یک رسانه دولتی بحث انحلال مجلس شورای اسلامی را مطرح کرد، دستیار ویژه رئیس‌جمهور نیز در جمع ستادهای روحانی در سیستان و بلوچستان بر طبل آغاز فعالیت‌های مجلس و تغییر ریل آن کوبید.

حجاریان در مصاحبه خود تاکید کرده بود: «نمایندگان بر خلاف خواسته مردم حرف بزنند و عمل کنند و بعد آن وقت ببینند آیا مردم حوزه‌های انتخابیه‌شان آنها را به شهرشان راه می‌دهند؟ اگر این کار را بکنند مردم آنها را حتی به شهرهایشان راه نمی‌دهند. من معتقدم حتی اگر قرار باشد قانون اساسی عوض شود، باید شرایطی فراهم شود تا مانند بسیاری از کشورها، دولت بتواند مجلس را منحل کرده و انتخابات زودهنگام برگزار کند تا مردم مجدداً رای دهند و سیستمی هماهنگ پدید آورند.»

* یونسی: مهمترین برنامه پیگیری انتخابات مجلس است!

از سویی دیگر نیز علی یونسی دستیار ویژه رییس‌جمهور در دیدار با اعضای ستاد انتخاباتی حسن روحانی درسیستان و بلوچستان از اعضا خواست تا همچنان فعال باقی بمانند. وی با تاکید بر اینکه ستادها باید برای انتخابات مجلس از هم‌اکنون فعالیتشان را آغاز کنند، گفته بود: این ستادها بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری راکد شد که در این سفر تاکید کردم این به زیان دولت است و فعالان سیاسی و اجتماعی باید فعال و به‌روز باشند و از هم‌اکنون برای انتخابات بعدی مجلس فعالیت خود را آغاز کنند.»

موضع گیری‌های دستیار ویژه رئیس‌جمهور درباره انتخابات آینده کماکان ادامه داشت؛ تا جایی که او در نشست با تعدادی از اصلاح‌طلبان، تلویحا از تسخیر مجلس دهم سخن گفت و تاکید کرد: «مهمترین برنامه‌ای که اکنون باید آن را پی گیریم انتخابات مجلس شورای اسلامی است که باید همانگونه که در انتخابات ریاست جمهوری با شعار اعتدال مردم به پای صندوق‌های رای آمدند در انتخابات مجلس نیز باید چنین اتفاقی بیفتد.» یونسی در عین حال تنها راه نجات اصلاح‌طلبان را حمایت از روحانی عنوان کرده بود.

* درخواست ترکان از مردم برای تجدیدنظر در رای‌شان

اما اکبر ترکان دیگر مشاور منسوب به رئیس‌جمهور بود که در گفت‌وگو با یک روزنامه زنجیره‌ای اصلاح‌طلب با اشاره به رویکرد نظارتی مجلس و همچنین سوالات نمایندگان از برخی وزرای دولت، تصریح کرد: کسانی که عقلانیت و تدبیر را قبول ندارد مسلم است که مقابل دولت یازدهم خواهند ایستاد!

مشاور ارشد رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما باید این دو سال مجلس را تحمل کنیم، اظهار داشت: ما از مردم استدعا می‌کنیم که فعالیت آنها را به خوبی رصد کنند و اگر دیدند که این رفتار درست و منطقی نیست در انتخابات مجلس آینده تجدیدنظر کنند.

ترکان در بخش دیگری از این مصاحبه تاکید کرد: در این دوره دو ساله تا انتها شاهد برخورد مجلس و دولت خواهیم بود!

البته آقای ترکان به جز این پیش گویی، چندی پیش نیز نمایندگان را تهدید کرده بود و در یادداشتی که در روزنامه شرق منتشر شد، گفته بود: در صورت نزدیک نبودن نظرات نمایندگان به آقای روحانی، دور بعد مردم به آنها رأی نخواهند داد.

* ورود دختر رفسنجانی علیه مجلس

اخیراً نیز فائزه هاشمی دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مصاحبه‌ای با سایت ضدانقلاب روزآنلاین نمایندگان مجلس را تند، افراطی و بی‌منطق خواند و آنان را به دلیل سوال از وزرا، متهم به ایجاد فضای تهدید و ارعاب علیه دولت کرد.

دختر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مصاحبه می‌گوید مجلس فراتر از مسئولیت خود و به صورت سلیقه‌ای فشار می‌آورد تا دولت را از مسیرش منحرف کند.

* استقبال کرباسچی از انتخابات مجلس

اظهارنظرها درباره پارلمان یازدهم و تلاش برای تبدیل نمایندگان به وکیل‌الدوله‌هایی مطیع به همین جا ختم نشد؛ غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران در گفت‌و‌گو با نشریه منتسب به خود به استقبال انتخابات مجلس رفت و در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای فعال شدن حزب کارگزاران دارید و اینکه حزب کارگزاران در انتخابات آتی مجلس فعال خواهد بود یا خیر گفت: بنابر مصوبات شورای مرکزی حزب و نظرات دوستان، حزب در حال افزایش اعضای شورای مرکزی و تشکیل ستاد مرکزی در تهران است که به زودی جزئیات آن اعلام می‌شود؛ در انتخابات آتی تلاش می‌کنیم همراه و هماهنگ با سایر گروه‌های اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا حضوری فعال داشته باشیم.

* اصلاح‌طلبان لیست انتخاباتی خود را هم مشخص کردند!

در ادامه این استراتژی اصلاح طلبان، رسول منتجب نیا قائم‌مقام حزب اعتماد ملی از ارائه لیست مشترک برای انتخابات مجلس خبر داد و تصریح کرد: تمام گروه‌های اصلاح‌طلب از کارگزاران تا غیرکارگزاران برای انتخابات مجلس لیست مشترک خواهند داد.

همچنین حسین مرعشی سخنگوی تعلیق شده حزب کارگزاران هم درباره انتخابات مجلس اظهار داشت: حتما حزب کارگزاران در قالب ائتلاف بزرگ اصلاح‌طلبان لیست خواهد داد.

در عین حال مرتضی حاجی عضو بنیاد خاتمی نیز طی سخنانی گفته بود: «تفکیکی بین اصلاح‌طلبان و دولت برای انتخابات مجلس وجود ندارد.» وی همچنین گفته بود: نباید در عرصه سیاسی هیچ گروهی متوقع باشد که حداکثر انتظاراتش برآورده شود.

* آیا منسوبان دولت از مسیر اشتباه باز می‌گردند؟

با مرور مواضع اصلاح‌طلبان، کارگزاران و دولتی‌ها به نظر می‌رسد آنها برای عبور از مجلس نهم و تسخیر پارلمان آینده، بسیار زودهنگام وارد معرکه شده اند و وظایف اصلی خود را به دلیل فعالیت انتخاباتی به حاشیه برده‌اند، حتی سعی دارند برای دو سال آینده ستادهای خود را نیز فعال نگه دارند.

اصلاح‌طلبان نیز همانطور که یونسی دستیار رئیس جمهور نیز اذعان کرد «تنها راه نجات شان حمایت از روحانی است»، از این رو آنها در تضعیف مجلس فعلی و برنامه ریزی برای ورود به خانه ملت از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و همگام با دولتی‌ها سعی دارند با فشار به مجلس اصولگرا خود را از زیر بار انتقادها نسبت به عملکرد نامطلوب برخی وزرا از جمله وزیر علوم و مفاسد اقتصادی اخیر در دولت خارج کنند؛ مسیر اشتباهی که قطعاً‌ قوه مجریه را از انجام کارهای اساسی کشور باز می‌دارد.

منبع: فارس

پیوند حلقه انحرافی دولت دهم با اصلاح طلبان...

پیوند حلقه انحرافی با اصلاح‌طلبان رو می‌شود

سخنگوی ستاد اسفندیار رحیم مشایی، مدیر روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شد.
به گزارش فرهنگ نیوز ، یکی از حامیان سینه‌چاک مشایی در سکوت کامل خبری و بی‌ سر و صدا به مدیر کلی روابط عمومی نهاد کتابخانه‌‌های عمومی کشور منصوب شده است. به این ترتیب وحید.ش که در دولت دهم از نزدیک‌ترین افراد به مشایی محسوب می‌شد و نقش سخنگوی رسانه‌ای او را ایفا می‌کرد و به یکی از عناصر اصلی جریان خاص تبدیل شده بود، در دولت یازدهم نیز در سطح مدیر کلی باقی مانده است.
 
نهاد کتابخانه‌‌های عمومی کشور در سال 82 به صورت اسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتزع شد اما با توجه به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر هیات امنا نهاد کتابخانه‌ها و امضای حکم اعضا توسط وی، این مجموعه همچنان زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کند.
 
«ش» با حمایت مشایی توانست در دولت دهم مناصب مهمی در خبرگزاری ایرنا، روزنامه ایران و نهاد ریاست جمهوری به دست آورد و بسیاری از حامیان مشایی را بر سرکار آورد.
 
او در نهایت به عنوان سخنگوی ستاد مشایی منصوب شد و با وجودی که مشایی رد صلاحیت شد، «ش» اصرار داشت که ستاد وی تعطیل نخواهد شد.
 
خاطرنشان می‌شود کسانی چون حمید میرمحمدی و از متهمان فساد 3 هزار میلیارد تومانی نیز در معاونت نوبخت (معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور) ابقا شده‌اند.
منبع: صراط